Biću iskren, kakav se trudim da budem u svom ličnom i profesionalnom životu. Mrežu smo uspostavili kao čistu slovačku mrežu pre šest godina. Nameravali smo da uspostavimo punu partnersku mrežu u Slovačkoj. Mnogo smo naučili tokom godina i napredovali smo od samostalne predstave do tima od deset i više članova poznatog kao Dognet.
Vremenom sam shvatio da se naš pristup može primeniti i prodati u Češkoj, kasnije u Mađarskoj ili na Balkanu. Zašto? Jer ne igramo velike igre, već slušamo šta oglašivači i izdavači očekuju od partnerskih kanala. Nijedan od njih za nas nije nešto što se podrazumeva.
Iskreno, nemamo najbolje tehničko rešenje na tržištu. Postoje mnogo sposobniji IT stručnjaci. Ali ono što definitivno znam je da naš sistem može u potpunosti pokriti ono što je zaista potrebno oglašivaču i izdavaču.
A to je ono što i oglašivaču i izdavaču treba od mreže. Ovo je kao u F1 trkama – ne pobeđuje onaj sa najbržim monopostom, već onaj sa najboljim timom i vozačima. I iskreno sam ponosan na tim. Ne na izvorni kod, već na ljude koji čine Dognet.