Kampanja Emmezeta.rs
Emmezeta je specifičan maloprodajni lanac prodavnica na svetu poznat kao „Discount Department Store“. Revolucionarna i konkurentna formula Emmezeta poslovanja sastoji se iz velike i atraktivne ponude uz izuzetne pogodnosti kupovine.
Glavna odlika Emmezete je širina asortimana: od nameštaja, dekoracije i predmeta za uređenje doma, do elektronike i bele tehnike.
Pored bogate ponude, Emmezetu odlikuje i odlična kombinacija modernog dizajna uz kvalitet po pristupačnim cenama.
Celokupni asortiman koji možete da pronađete u ponudi Emmezete prolazi stroga testiranja kvaliteta. Kvalitet i bezbednost proizvoda čine osnovu na kojoj gradimo dugoročan odnos sa kupcima. Emmezeta se, kao i matični koncern, posebno zalaže za etičko poslovanje, koji između ostalog propisuje i standarde nabavke robe, u smislu isključenosti dečijeg rada i sličnih devijantnih pojava, koje se nalaze u nekim zemljama, kao osnova proizvodnje bazirane na niskoj ceni rada.
Kreiranje linkova ka podstranicama:
- koristite link sa nazivom „Emmezeta.rs (for content) – deeplink (dodajte URL destinacije kao data2 parametar)“
- dodajte ciljni URL kao data2 parametar
Primer:
Link „Emmezeta.rs (for content) – deeplink (dodajte URL destinacije kao data2 parametar)“ ima URL: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=3d817940
Dodam data2 parametar: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=3d817940&data2=
Umesto data2 stavim URL adresu na koju ciljam: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=3d817940&data2=https://emmezeta.rs/namestaj.html - Potrebno je da pre unosa ciljnog URL-a(https://emmezeta.rs/namestaj.html) u polje data2, da URL adresu kodirate
Promocijski elementi
- Baneri
- XML Feed
- Kuponi
- PR članci
- Dodatna suradnja
- Email predlošci
- Influenser
- iFrame
- Dognet Media
Dozvole za izdavače
- Povraćaj novca
- Sadržaj
- Stranice sa kuponima
- Elektronska pošta
- Direktni PPC
- Google CSS
- Eksterni kuponi
Ova je kampanja integrirana putem neovisne treće strane i nemamo izravan kontakt s oglašivačem. Stoga, ne možemo utjecati na trajanje i stupanj odobrenja konverzija i trajanje odobrenja zahtjeva za sudjelovanje u kampanji. Također, nismo odgovorni za neregistrirane konverzije koje bilježi treća strana.