U mreži su nam zaštita i kvalitet prometa na prvom mestu

U mreži su nam zaštita i kvalitet prometa na prvom mestu

U Dognet mreži smo postavili vrlo osetljive procese i algoritamske robote za kontrolu kvaliteta prometa. Sav affiliate marketing se zasniva na poverenju. Zato na mreži vodimo računa da damo sve od sebe kako bi se trgovac mogao osloniti na nas i na području zaštite i kvaliteta prometa (traffic).

Bavimo se affiliate marketingom putem e-trgovine i to stvara određeni broj izdavača. Ne radimo sa onima koji daju prednost pop-up prometu, kockanju ili pornografiji. Ne zanima nas njihova vrsta prometa. Mi smo zainteresovani za poštene izdavače koji za posetioce kreiraju sadržaje ili usluge fer vrednosti.

 

Zaštitni elementi Dognet mreže

Od samog početka, mreža je dizajnirana da bude zaštićena od neželjenih izdavača. Pre nego što izdavač dođe do kampanje, mora proći kroz više kontrolnih tačaka. Sve zavisi od toga kako trgovac želi uraditi ulazak izdavača u kampanju.

Kontrolne tačke:

  1. Registracija u mrežu – u toku je proces odobravanja koji ispituje kvalitet izdavača odmah na ulasku. Ukoliko se radi o stranom izdavaču, ima nedovršenu web stranicu ili sumnjive podatke o registraciji, uvek tražimo dodatne informacije na osnovu kojih ćemo ga ili odbiti ili komunicirati. Ako nismo zadovoljni i njegove aktivnosti se ne mogu kontrolisati, odmah ćemo ga odbaciti.
  2. Pristup kampanji kontrolisan mrežom – ako je kampanja zatvorena, izdavač mora opisati kako želi promovisati kampanju. Ako opis nije dovoljan, komuniciramo dok ne možemo 100 % odlučiti da je to odgovarajući izdavač za mrežu i kampanju.
  3. Pristup kampanji koju kontrolišu oglašivači – odobravanjem može upravljati i oglašivač – i odlučiti koga će pustiti unutra, a koga ne.
  4. Kontinuirano praćenje – kontrolišemo mrežu i ručno i sa algoritamskim robotom 365 dana u godini, nekoliko hiljada puta dnevno. I nije bitno da li su izdavači odobreni od strane trgovca, mreže, ili je kampanja otvorena.

Proaktivna i beskompromisna kontrola

Kao što je poznato među izdavačima, mi smo prilično beskompromisni u kontroli i upravljanju prometom koje isporučujemo trgovcima oglašivačima. Ako nešto ne radi, obično komuniciramo sa izdavačem i pre nego što trgovac nešto primeti. I to je pošteno, jer bi čak i u tome trgovac trebao biti u mogućnosti da se u velikoj meri oslanja na mrežu. Alibizam je ako mreža kaže: „Na oglašivaču je koga će da ubaci u kampanju. Mi smo samo tehničko rešenje.“

Izdavači nam često pišu: „Zašto se bavite ovim kada se trgovac ne javlja? U drugoj mreži se ne aktiviraju sve dok ne javi oglašivač…“ Jednostavno i jasno: ne čekamo da trgovac nešto primeti, jer to nije fer. 

Pružanje samo tehničkog rešenja nije naš način. Pružamo affiliate kampanju kao uslugu i dodatnu vrednost. I zato moramo stati iza onoga što isporučujemo oglašivačima.

Algoritamski robot Qtracker zamenjuje desetine ljudi

2019. godine lansirali smo novitet, algoritamski sistem Qtracker, koji nadgleda mrežne anomalije, što se ne može ručno pokriti u velikim kampanjama. Stalno proverava da li „se nešto dešava“ što treba istražiti. Služi za desetine scenarija, koji otkrivaju neobično ponašanje i mrežne aktivnosti.

Šta na primer?

  • Ako neko počne imati previše klikova – ovo može biti znak lošeg kvaliteta prometa, na primer iz redirect-ova ili pop-up prometa. Ovaj je u mreži apsolutni tabu i ako se koristi, izdavač je odmah izbačen sa mreže bez prava na bilo kakvu proviziju. Možemo ga identificirati i rešiti u satima, a ne u sedmicama „dok neko ne primeti“.
  • Ako neko počne imati previše konverzija ili obrnuto – ako neko pokrene kampanju i počne imati anomalno mnogo konverzija, proveravamo implementaciju kampanje. Da li je sve u redu, da li je ispravno i korisno za trgovca. Isto tako, ako konverzije padaju, pitamo se zašto se to događa. Radimo na tome da popravimo u korist trgovca.
  • Ako nekome nedostaje jasan izvor prometa – ako u konverzijama nedostaje „referer“, URL sa kojeg je lice kliknulo. Vodimo računa da znamo odakle dolazi promet i ako ove informacije nedostaju, Qtracker to prijavljuje i affiliate menadžeri se bave time. Nedostajući referer često je znak da izdavač pokušava nešto sakriti. A to se na mreži ne toleriše jer igramo otvorenu igru – i sa izdavačima i sa oglašivačima.
  • Ako neko pošalje emailing – većina kampanja zahteva da se e-mailovi šalju na odobrenje. Ako primetimo distribuciju emailinga, umijemo proveriti da li je u redu ili ne. Ako je bilo kršenja pravila, odmah ćemo se suočiti sa izdavačem.

Desetine ljudi bi trebale da budu zaposlene da upravljaju ovom količinom podataka. Qtracker to radi pouzdano 24/7 365 dana u godini. A ako nešto pronađe, interveniše affiliate menadžer.

 

Štefan Polgári

V online marketingu sa pohybuje už viac ako 10 rokov. Spoluzaložil affiliate sieť DOGNET a affiliate marketingu sa venuje na profesionálnej úrovni. Spoločne s kolegami sa snažia tento odbor na Slovensku pozdvihnúť a zapojiť čo najviac publisherov.

Više članaka koji bi Vas mogli zanimati

Koje su kampanje dostupne u našoj mreži?