Koristite stranice sa kuponima da povećate vrednost korpe i podstaknete prodaju

Koristite stranice sa kuponima da povećate vrednost korpe i podstaknete prodaju


Stranice sa kuponima imaju potencijal koji se vrlo malo koristi i može dramatično povećati vrednost korpe za kupovinu u web-shopu. U okviru Dognet affiliate mreže radimo uglavnom sa izdavačima sadržaja, ali značajan postotak konverzija čine i tzv. stranice sa kuponima. Kako raditi sa njima kako bi bilo delotvorno za obe strane?

Slučaj e-trgovine Kytary.cz

Objavio sam članak na Ecommerce Bridge, gde analiziram loše postavljenu kampanju Kytary.cz. Nažalost, ona je samo generisala troškove, upravo zbog loše postavljene saradnje sa kuponskim stranicama. Pravilno postavljena affiliate kampanja retko ima „flat“ proviziju, odnosno iste uslove za sve vrste izdavača.

Affiliate kampanja mora uzeti u obzir doprinos izdavača konverziji. Zato je paušalna „flat“ naknada nerealna i malo kada će se pokazati ispravnom.

Trenutak za povećanje vrednosti korpe

Dodatna vrednost kuponske stranice je u tome što se može obratiti klijentu upravo u momentu, kada on može u korpu još nešto „dodati“. Kada je u procesu naručivanja, vidi okvir „kod za popust“ i zatim pokušava pronaći kupon putem pretraživača. Upravo je ovo savršen trenutak da pokažete kako može posegnuti za popustom u zamenu za veću kupovinu.

Izvor: Ecommerce Bridge

 

UZMIMO REALNI PRIMER:

  1. Kupac trguje i na kraju kupovine vidi polje „kupon“.
  2. Unosi „kupon eshop.cz“ u Google, vidi rezultate i klikne na prvu web stranicu kupona na koju naiđe.
  3. Dobija se nezavisni izvor kupona.
  4. U korpi ima kupovinu od 30 €, a prosečna narudžba u e-trgovini je 50 €.
  5. Ispravno postavljena affiliate kampanja će na kuponskoj web stranici prikazati “Kupon od 5 € za kupovinu preko 70 €”.
  6. Jedan klik na kupon, klijent ga dobija i jednostavno ubaci stvari u korpu da dobije 5 € popusta.

Web-shop je dobio višu narudžbu, a web stranica kupona je zaista stvorila dodatnu vrednost. Naravno, potrebno je realno preračunati troškove i voditi računa o strateškim ciljevima web-shopa.

 

Vrste kupona za „utovar“ korpe

  • „XXX“ kupon za besplatnu dostavu kod kupovine iznad XXX €
  • Kupon „XXX“ za robu brenda YYY
  • Kupon „XXX“ za poklon uz kupovinu iznad XXX €
  • Kupon „XXX“ za 3 godine garancije kod brenda YYY
  • Kupon „XXX“ za popust na kupovinu iznad XXX €
  • Kupon „XXX“ za MAXI popust na kupovinu iznad XXXX €
  • Kupon „XXX“ za osiguranje protiv krađe za marku YYY

Uvek morate razmišljati o tome šta možete kao web-shop još ponuditi, šta vam je potrebno, a posebno da to dobro proračunate i simulirate.

U mreži smo obučili affiliate menadžere i menadžere odnosa koji rado savetuju naše oglašivače o postavljanju web stranica sa kuponima. Tu smo za vas 🙂 
Štefan Polgári

V online marketingu sa pohybuje už viac ako 10 rokov. Spoluzaložil affiliate sieť DOGNET a affiliate marketingu sa venuje na profesionálnej úrovni. Spoločne s kolegami sa snažia tento odbor na Slovensku pozdvihnúť a zapojiť čo najviac publisherov.

Više članaka koji bi Vas mogli zanimati

Koje su kampanje dostupne u našoj mreži?