Koristite stranice sa kuponima da povećate vrednost korpe i podstaknete prodaju
Stranice sa kuponima imaju potencijal koji se vrlo malo koristi i može dramatično povećati vrednost korpe za kupovinu u web-shopu. U okviru Dognet affiliate mreže radimo uglavnom sa izdavačima sadržaja, ali značajan postotak konverzija čine i tzv. stranice sa kuponima. Kako raditi sa njima kako bi bilo delotvorno za obe strane?
Slučaj e-trgovine Kytary.cz
Objavio sam članak na Ecommerce Bridge, gde analiziram loše postavljenu kampanju Kytary.cz. Nažalost, ona je samo generisala troškove, upravo zbog loše postavljene saradnje sa kuponskim stranicama. Pravilno postavljena affiliate kampanja retko ima „flat“ proviziju, odnosno iste uslove za sve vrste izdavača.
Trenutak za povećanje vrednosti korpe
Dodatna vrednost kuponske stranice je u tome što se može obratiti klijentu upravo u momentu, kada on može u korpu još nešto „dodati“. Kada je u procesu naručivanja, vidi okvir „kod za popust“ i zatim pokušava pronaći kupon putem pretraživača. Upravo je ovo savršen trenutak da pokažete kako može posegnuti za popustom u zamenu za veću kupovinu.
Izvor: Ecommerce Bridge
UZMIMO REALNI PRIMER:
- Kupac trguje i na kraju kupovine vidi polje „kupon“.
- Unosi „kupon eshop.cz“ u Google, vidi rezultate i klikne na prvu web stranicu kupona na koju naiđe.
- Dobija se nezavisni izvor kupona.
- U korpi ima kupovinu od 30 €, a prosečna narudžba u e-trgovini je 50 €.
- Ispravno postavljena affiliate kampanja će na kuponskoj web stranici prikazati “Kupon od 5 € za kupovinu preko 70 €”.
- Jedan klik na kupon, klijent ga dobija i jednostavno ubaci stvari u korpu da dobije 5 € popusta.
Vrste kupona za „utovar“ korpe
- „XXX“ kupon za besplatnu dostavu kod kupovine iznad XXX €
- Kupon „XXX“ za robu brenda YYY
- Kupon „XXX“ za poklon uz kupovinu iznad XXX €
- Kupon „XXX“ za 3 godine garancije kod brenda YYY
- Kupon „XXX“ za popust na kupovinu iznad XXX €
- Kupon „XXX“ za MAXI popust na kupovinu iznad XXXX €
- Kupon „XXX“ za osiguranje protiv krađe za marku YYY
Uvek morate razmišljati o tome šta možete kao web-shop još ponuditi, šta vam je potrebno, a posebno da to dobro proračunate i simulirate.