Ostvarite veći doseg i više konverzija sa CSS partnerima
Google Shopping je usluga koja omogućava posetiocima da vide određene proizvode u rezultatima pretrage i, osim male ilustracije, vide i cene tih proizvoda direktno u pretraživaču, kako bi brže i efikasnije donosili odluke. Mnoge e-trgovine se same oglašavaju putem Google Shoppinga, ali malo njih koristi usluge spoljašnjih CSS partnera. CSS je skraćenica od Comparison Shopping Service, što je stranica koja upoređuje proizvode pojedinih web-shopova prema njihovoj ceni i drugim parametrima. Posetioci ove stranice se zatim usmeravaju na stranicu trgovca. Ovakvi CSS partneri vam mogu kreirati Shopping kampanje i steći za vas dodatni izvor prometa.
Zašto bih trebao da omogućim eksternog CSS partnera?
Postoji nekoliko razloga za dodavanje spoljnog CSS partnera:
- Spoljni CSS partner može da osigura veću vidljivost vaših proizvoda. CSS partneri prilagođavaju naslove i opise oglasa tako da nije samo jednostavno dupliranje.
- Kada radite sa CSS partnerima preko affiliate mreže, plaćate samo za konverzije, tako da možete biti sigurni da plaćate samo rezultate, a ne klikove.
- Veća je verovatnoća da će posetilac kliknuti na vaš oglas ili oglas partnera, umesto na oglas vašeg konkurenta.
- Možete ostvariti više prikaza, klikova i samim tim više profita zahvaljujući dodatnom prometu.
Koliko košta rad sa eksternim CSS partnerom?
Većina kompanija koje nude usluge CSS partnera naplaćuju mesečnu naknadu za uslugu, ali cenu određuje svaki partner pojedinačno. Međutim, kada radite preko affiliate mreže, sve što trebate učiniti je da date dozvolu i naši partneri će početi da rade. Plaćate samo konverziju, tako da kao trgovac ne snosite nikakav rizik.
Zar takva saradnja ne poskupljuje moju postojeću Google Shopping kampanju?
Ne, sa Google Shopping nema pretnje od poskupljenja bid-a kao kod tradicionalnog PPC, jer Google ne vidi oglase CSS partnera kao konkurentnu ponudu. Na primer, ako korisnik traži patike za trčanje, jedan određeni model koji nudi taj web-shop može se pojaviti u oglasnoj usluzi A i drugi model u reklamnoj usluzi B. CPC koji plaća pobednički CSS servis se ni u ovom slučaju neće povećati, jer se trgovcu nikada ne naplaćuje cena u visini svoje ponude u odnosu na drugu svoju ponudu sopstvene e-trgovine. Kao rezultat toga, partneri vam ne povećavaju cenu po kliku, samo konkurentske e-trgovine mogu povećati cenu.
Mogu li omogućiti više CSS partnera?
Da, jer dobijate više pogodaka i uvek plaćate samo konverziju!
Ako želite da angažujete CSS partnere putem Dogneta, pošaljite nam e-poštu na hello@dognet.com i rado ćemo vas savetovati o sledećim koracima.